miercuri, 25 iunie 2008

Vacanţă !



Hell yeah !!! :) Îs în vacanţă de sâmbătă, însă de-abia azi am simţit pe bune că a început vacanţa. Cu siguranţă pentru ca m-am plimbat toată ziua fără să am nici un singur gând în privinţa facultăţii. Sau poate nu chiar, doar am practicat turism :) De scurtă durată, însă eficient. Am plecat din Cugir, am mers pe Râul Mare până la baraj la Canciu (aprox. 40km) şi pe urmă în sus până la Lacul Şurianu şi Vârful lui Pătru (2130m). A fost o experienţă pe care sincer nu reuşesc să o descriu în cuvinte. Lacul Şurianu îi minunat, iar apoi panorama de pe Vârful lui Pătru ... M-a lasat cu siguranţă fără cuvinte. O să ataşez câteva poze, deşi nu o sa pot surprinde niciodata în poză ceea ce văd eu ... Mda :) În rest, pierd vremea aşa cum îmi place mie : mă uit la un serial ... De data asta "Spitalul de Urgenţă", am vrut de foarte mult timp să îl văd şi acum când am ocazia nu mă mai desprind de el... Şi iarăşi am început să am păreri de rău ca nu am dat la Medicină. Însă este timp, mă mai pot răzgândi. Oricum, tare filmul. Eram tare dezamăgită acum vreo 2 ani când Pro Cinema a încetat să-l difuzeze... Aşa că am descoperit că are 15 sezoane (încă se filmează) şi vacanţa asta îmi propun să le văd pe toate (deja îs la sezonul 2).
P.S. Aştept cu nerăbdare rezultatele de la 3 examene ... Şi îi aşa de grea aşteptarea asta :(

Un comentariu:

ana spunea...

Ma bucur ca ai avut o vacanta atat de frumoasa,si mai mult ca ti-o impartasesti si co noi,iti doresc numai bine!!!