joi, 12 iunie 2008

Euro 2008

M-am gândit să abordez o problemă care chiar mă interesează zilele astea : Euro 2008. Păi let's see ... România a făcut 0-0 cu Franţa, ceea ce nu cred ca se aştepta multă lume, dar privind modul în care s-a desfăşurat meciul puteam să-i batem clar. Asta e, nu a fost să fie pentru că am văzut un Mutu care a stat pitit în banca lui, de teamă să nu-l vadă profa de Mate şi să-l scoată la tablă. Dar să sperăm că în meciul cu Italia o să-l vedem pe Adrian Mutu cu care ne-am obişnuit. Şi da, îmi pare enorm de rău că Florin Bratu a fost trimis acasă pentru că aşa cum văd eu lucrurile, Piţurcă are nevoie de el şi Bratu ar fi făcut treaba bună pe teren. Şi în plus, nu înţeleg de ce nu am început meciul cu Franţa cu Marica în teren... Per total mi-a plăcut jocul lui Tamaş, Nicoliţă şi Goian. Să vedem cum ne descurcăm vineri cu italienii. Sincer, mă aştept să ne bată, îi campioana mondială şi eu cred că-i revoltată după un 3-0 cu Olanda, aşa că: "Păi ăştia îs români, ce ştiu ei fotbal... Facem ce vrem cu ei pe teren." Aşa îmi imaginez eu că gândesc ei în momentele astea. Oricum, m-am gândit că dacă Olanda bate Franţa, noi vom fi cei mai avantajaţi pentru că avem ultimul meci cu olandezii. Şi ei o să fie calificaţi clar aşa că nu văd de ce nu ne-ar alege pe noi să mergem mai departe cu ei ... să ieşim din "grupa morţii". :) Dar până la meciul cu Italia, HAI GERMANIA ! Şi mai ales : Hai Philipp Lahm !

Niciun comentariu: