luni, 15 septembrie 2008

Dor de Cluj

Da, mi-e tare dor ... Şi nu doar datorită faptului că vacanţa aceasta a fost una dintre cele mai plictisitoate dintre toate (bine, exceptând unele momente). Dar mi-e dor ... Să urc zilnic de mai multe ori până la etajul 4, să stau aiurea prin casă şi să văd cum vecinii mei încă trăiesc fără perdele la geam (e cam ciudat să vezi un poliţist aproape zilnic la bustul gol), să mă stresez că nu ajung la şcoală la timp, să merg miercurea la Republica (50% reducere :D), să stau până uit de mine în Piaţa Matei, să mă plimb prin magazine fără să cumpăr nimic, să merg la Casa de Cultură a Studenţilor să văd slideshow-uri din Alpii Iulieni şi să ascult poveştile unor alpinişti de meserie, să ies iarna la 12 noaptea după mandarine la Sora (mofturile astea), să iau masa la cantina din Haşdeu sau la Paco, să merg la şcoală şi să ascult cu admiraţie cursurile unor geografi adevăraţi, să stau la bibliotecă toată după-masa pentru ca îmi place, să pun întrebări aiurea la seminarii, să conduc în traficul din Cluj, să merg la grădina botanică, să mă uit la o tonă de filme acasă, să vorbesc la telefon cu mami... mi-e dor, sincer de toate lucrurile astea şi de multe, multe altele. Încă două săptămâni şi Cluj, here I come!!

Niciun comentariu: