miercuri, 28 mai 2008

How am I supposed to breath with no air ?


Cum ar zice Chris Brown cu Jordin Sparks :) Păi chiar aşa, mie sincer mi greu în perioada asta. Mă refer la faptul că îi mult prea cald afară pentru gustul meu... Şi pe deasupra mai trebuie să şi învăţăm în perioada asta ?? Păi cine mai are chef, sincer? Când visez să am puse baxuri cu apă plată în frigider şi torturi de îngheţată în congelator, iar la nevoie să sparg "gemuleţul". Şi pe deasupra, mâine am primul examen din ce s-ar numi "sesiune", căci de fapt aia începe doar in 9 iunie, dar noi suntem mai speciali aşa de felul nostru şi ne-am gândit să dăm un examen mai repede.. sau stai, profa s-a gândit fără să ne consulte şi pe noi. Şi uite-aşa ne-am trezit că avem unul din cele mai grele examene când nu ne aşteptam nici unul ... Dar ce să facem, ne supunem regulilor. Aşa că sper că mâine dimineaţă o să am şi eu un moment de inspiraţie şi o sa mă descurc la examen (sau ar putea să aibă şi colegii din dreapta sau stânga, nu strică). Până una alta, o să mai răsfoiesc şi eu cartea, că doar n-am dat banii pe ea degeaba.
O zi importantă azi ..25.05.2008. Prietena mea, Angy împlineşte 20 de ani, deci LA MULŢI ANI!! Mi dor enorm de ea, nu am văzut-o de atâta timp ... Însă vara îi lungă, ştiu că o să recuperăm timpul pierdut.
P.S. O să ataşez o poză cu ceva ce am vazut astăzi când veneam de la şcoală, şi care sincer mi-a provocat instantaneu un zâmbet .. sau mai multe.

Niciun comentariu: